Khwabon ki tabeer 2022 || khwab mein pani dekhne ki tabeer in urdu 

Khwabon ki tabeer  khwab mein pani dekhne ki tabeer in urdu

 خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر

Khwabon ki tabeer خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر
Khwabon ki tabeer 

Is post main ap khwabon mein Pani dekhna aur Pani pine ke matalq  khwabon ki tabeer urdu mein janenge.

Khwab mein pani ke mukhtalif aqsam hote Hain jinko bagher pade aur samjhe Janna bahut dushwar hai isliye humne is post mein khwab mein pane ke aqsamon ke hisab se khwabon ki tabeer likhe Hain ap prh kr  Khwabon ki tabeer urdu  mein   jan  sekhte hen 

Table of Contents

Khwab mein nahar ka pani dekhne ke khwabon ki tabeer 

 پانی اللّٰہ تعالیٰ کی وہ نعمت جس کے بغیر زندگی گزارنا نا ممکن ہے اور تمام چیزوں کی زندگی بھی  پانی سے ہے ۔ پانی کے متعلق اللّٰہ تعالیٰ نے ارشاد فرمایا کہ :۔ و جعلنا من الماء کل شئی حیی ( ہم نے ہر ایک چیز کو پانی سے زندہ کیا ہے ۔ )

Khwab mein pani pena aur pani pr chalne ke khwabon ki tabeer 

خواب میں پانی پر چلنا اور پینا

خواب میں پانی پر چلنے کہ متعلق حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے کہ ۔اگر کوئی خواب دیکھے کہ وہ سطح آب پر پانی کی طرح چلتا ہے جیسے  دریا اور نہر کا پانی ۔یہ اس کے پاک اعتقاد اور قوت ایمانی کی دلیل ہے ۔

اور اگر صاف اور خوشگوار پانی بہت پیا ہے تو یہ دلیل ہے کہ اس کی عمر دراز اور خوش عیش ہو گا اور اگر بے مزہ یا شور پانی پیا ہے تو اس کی تعبیر پہلے کے خلاف ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ دریا سے صاف اور اچھا پانی پیتا ہے تو دلیل ہے کہ تمام جہان کا بادشاہ ہو گا اور بعض کہتے ہی کہ اس آب دریا کے پینے کے قدر پر بزدگی اور مال و نعمت حاصل کرے گا۔

Khwab mein Ganda Pani Dekhne ke khwabon ki tabeer in Urdu

خواب میں گندہ پانی دیکھنا

اگر پانی مصفا اور صاف ہے اور اگر گندلا ہے تو اس کو رنج اور سختی اورخوف اور دہشت پہنچے گی۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر دیکھے کہ پانی گرم پیتا ہے تو بیماری اور رنج کی دلیل ہے اور دیکھے کہ اس پر پانی گرم گرایا گیا ہے اور اس کو خبر نہیں ہے تو دلیل ہے کہ بیمار ہو گا یا اس کو سخت غم پہنچے گا اور اگردیکھے کہ پانی میں گرا ہے تو دلیل ہے کہ رنج اور غم میں گرفتار ہو گا اور اگر پانی پیالے میں اٹھائے تو دلیل ہے کہ مال اور زندگی پر فریفتہ ہو گا اور اگر کانچ کے پیالے میں اپنی عورت کو پانی دیا (اور دانا لوگ کانچ کے پیالے کو عورتوں کے جوہر کے ساتھ نسبت دیتے ہیں اور پانی جو کانچ کے پیالے میں ہے اس کو فرزند کے ساتھ نسبت دیتے ہیں جو ماں کے پیٹ میں ہے اگر پیالہ ٹوٹا ہوا ہے تو بیوی مرے گی اور بچہ رہے گا۔

اگر پانی گرا اور پیالہ خالی رہا تو دلیل ہے کہ بچہ مرگا اور عورت بچ رہے گی ۔ اور اگر دیکھا کہ بغیر قیمت کے لوگوں کو پانی دیتا ہے تو دلیل ہے کہ دنیا اور آخرت میں لوگوں کو اس سے فاہدہ پہنچے گا اور ویران جگہ کو آباد کرے گا ۔

Khwab mein girte hue pani dekhne ke khwabon ki tabeer

خواب میں گرتے ہوئے پانی  دیکھنا

اور اگر خواب میں دیکھے کہ جس گھر میں پانی گرایا ہوا تھا اس کے اندر داخل ہوا ہے تو دلیل ہے کہ غمگین اور متفکر (متفکر : فکر مند ) ہو گا اور اگر دیکھے کہ پیالے کے صاف پانی کو کتے کی طرح پیا ہے تو دلیل ہے کہ عیش (عیش و عشرت سے گزارے گی: مزے سے گزارے گی) اور عشرت سے زندگی گزرے گا ۔
لیکن ایسا کام کرے گاکہ بلا اور فتنہ میں پڑے گا اور مال کو تھوڑا تھوڑا کرکے لوگوں کو بخشے گا اور خیرات میں خرچ کرے گا۔ حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر پانی کو وقت پر زیادہ ہوتے دیکھے تو دلیل ہے کہ اس سال میں نعمت کی فراخی ہوگی اور اگر پانی دیکھے اور زمین میں جذب ہو جائے تو دلیل ہے کہ عام لوگوں کو سلامتی کی عافیت (عا فیت: آارم)حاصل ہوگی ۔

فرمان حق تعالیٰ ہے :۔و قیل یا ارض ابلعی ماء کہ و یاسماء اقلعی و غیض الماء( اور کہا گیا کہ اے زمین ! اپنے پانی کو نکل جا اور اے آسمان ! بس کر اور پانی گہرائی میں گیا ) اور اگر دیکھے کہ پانی لوگوں کے سروں پر چڑھ جاتا ہے ۔ تو دلیل ہے کہ اس سال ملک میں نعمت اور فراخی ہوگی ۔

Khwab  mein saaf pani dekhne ke khwabon ki tabeer

خواب میں صاف پانی دیکھنا

فرمان حق تعالیٰ ہے :۔ انا صینا الماء صبا (ہم نے پانی کو خواب اچھی طرح گرایا) اگر دیکھے کہ اس کے گھر میں صاف پانی ہے تو دلیل ہے کہ نعمت اور خوش عیشی پائے گا اور اگر دیکھے کہ گھر میں گدلے پانی پر کھڑا ہے تو پھر اس کی تاویل پہلے کے خلاف ہے ۔
حضرت دانیال علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ باغ اور زراعت کو دریاؤں اور نہروں سے پانی دینا غم اور اندوہ سے خلاصی اور مال کی دلیل ہے اور لوگوں کو پانی دینا دین اور دیانت اور نیک کاموں کی دلیل ہے اور اگر دیکھے کہ پانی میں جاتا ہے اور اس وقت اس کا حجم مضبوط ہے تو دلیل ہے کہ حاکم کی طرف سے کسی سخت کام می مشغول ہو گا اور اس قول اس کام میں اور دوسرے کاموں میں مقبول ہو گا۔

اور اگر صاف پانی میں جائے اور اس کا جسم چھپ جائے تو قوت دین اور تو کل بر خدا اور استقامت ( استقامت :ثابت قدمی ) کی دلیل ہے اور اگر دیکھے کہ پانی باغ میں جاتا ہے ، عورت یا کنیز ملنے کی دلیل ہے اور اگر اپنے اوپر صاف پانی کو گرتا دیکھے تو دلیل ہے کہ اس سے خیرو منفعت پہنچے گی اور اگر دیکھے اس پر گدلا پانی گرایا ہے تو اس سے نقصان پانے کی دلیل ہے ۔

Khwab mein Khud ko pani mein dekhne k mutalaq khwabon ki tabeer

خواب میں خود کو پانی میں دیکھنے کی تعبیر

حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب کے اندر پانی میں جانے کی تعبیر پانچ وجہ پر بتاتے ہیں ۔ اول یقین ۔دوم قوت ۔ سوم مشکل کام ، چہارم مصاحبت ( مصاحبت: دوستی ، محبت ، پیار ) پنجم ریئس شہر کی طرف سے کوئی کام ۔ یا درکھو کہ تعبیر باراں حرف ب میں بیان کریں گے اور آب چشمہ ۔
آپ چاہ اور آب جوئے حرف ج میں بیان کریں گے اور آب دریا حرف د میں اور آب رود حرف ر میں اور آپ کا ریز حرف ک میں ۔ اسی ترتیب پر دوسرے خوابوں کو ہر ایک چیز کی ترتیب پر اس کی جگہ پر ذکر کریں گے۔

See also  حضرت ابراہیم کی دینی خدمات-عبدالستار آلکھانی

khwab mein paani  dekhne ki khwaben ki tabeer

’’اور ہم نے ہر جاندار چیز کو پانی سے بنایا، کیا پھر بھی وہ ایمان نہیں لائیں گے؟‘‘ قرآن مجید کی سورۃ الانبیاء سے
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں پانی دیکھنے کے عموم میں پانی سے مراد علم ہے، اسلام، زندگی اور زرخیزی، کیونکہ اس میں ہر چیز کے لیے زندگی ہے، اور یہ اولاد کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، شاید نطفہ اور ہمارے ثبوت رقم کا انحصار خواب کی تفصیلات اور دیکھنے والے کی حالت پر ہے، اور ٹھہرا ہوا پانی بہتے ہوئے پانی سے کمزور ہے۔ ہر حالت میں.

khwab mein pani dekhne ke mutalaq ulmaon k khwabon ki tabeer k aqwal

شیخ عبدالغنی النبلسی خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر میں فرماتے ہیں کہ پانی اچھی زندگی، خوشی اور کل مال ہے، اور خواب میں پانی شادی پر دلالت کرتا ہے، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے سورۃ الفرقان میں فرمایا: “اور وہی ہے جس نے پانی سے انسان کو پیدا کیا تو اس کو نسب بنایا۔

امام ابن شاہین الظاہری بھی فرماتے ہیں کہ خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر بصارت کی شہادت سے ہوتی ہے، خواب میں پانی برکت، زندگی اور عافیت کی علامت ہو سکتا ہے، اور برائی، برائی کی علامت بھی ہو سکتا ہے۔ اور اداسی، اور لذیذ پانی ہمیشہ دردناک یا ناگوار پانی سے بہتر ہوتا ہے، جیسا کہ ہم خواب کی تشریح کی تفصیلات میں دیکھیں گے۔ اگلے پیراگراف میں پانی۔

پانی انسان کے لیے ایک مشروب اور اس کے لیے زندگی ہے، اس کے ذریعے اس کی پیاس بجھاتا ہے اور اس کی ضروریات پوری کرتا ہے، اور یہ اس کے لیے بالکل ناگزیر نہیں ہے۔ زندگی کے پہلو، خواہ انسانی جسم کی ساخت زمین جیسی ہو، اس لیے اس کے جسم کا دو تہائی حصہ پانی سے بنا ہے، یہی اس کی زندگی کی بنیاد ہے، اور ہم اگلے پیراگراف میں دیکھیں گے کہ پانی کو دیکھنے کے لیے بہت سے اشارے ملتے ہے

khwab mein paani  pene ke mutalaq khwabon ki tabeer

خواب میں پانی پینا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں تازہ صاف پانی پیا اور اس کے انجام کا احساس نہ ہوا تو اگر وہ بیمار ہو تو اس کی بیماری سے شفاء ہو جائے گی اور اگر وہ نافرمان ہے تو توبہ کرے گا اور اس کو ثواب ملے گا۔ روزی روٹی اگر وہ سوداگر ہے۔

اور اگر خواب میں پانی لذیذ ہو تو اس سے ہدایت، علم اور ذائقہ معلوم ہوتا ہے، اور صبح سویرے خواب میں ٹھنڈا پانی پینا خواب دیکھنے والے کو حلال مال سے متاثر کرتا ہے۔یہ مال حاصل کرنے کے لیے دھوکہ دہی اور مکاری پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں لوگوں کو پانی پلا رہا ہے تو یہ نیک عمل ہے، بشرطیکہ وہ خواب میں پانی کی قیمت نہ لے۔

شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ خواب میں پانی پینے کے بارے میں فرماتے ہیں کہ جو شخص خواب میں اپنے آپ کو پیاس کی وجہ سے پانی پیتے ہوئے دیکھے اور اسے پانی سے بجھائے تو یہ اس کی غربت کے بعد اس کی دولت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں پانی کی کثرت دیکھنا لمبی عمر اور سلامتی پر دلالت کرتا ہے۔ دشمن سے.

اور خواب میں پانی پینے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس کی جگہ پر کہتی ہے
کہ جو شخص خواب میں ٹھنڈا پانی پیتا ہے تو اللہ تعالیٰ مایوسی کے بعد اس کے دل کو تسلی دے گا اور جو دیکھے کہ اس نے گرم پانی پیا ہے تو وہ گناہ کرتا ہے۔

khwab mein paani bhejne ke mutalaq khwabon ki tabeer

 خواب میں پانی بیچتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے: جو شخص دیکھے کہ وہ پانی بیچ رہا ہے تو وہ لوگوں پر ظلم کرتا ہے اور ان کا مال ناحق کھاتا ہے، الا یہ کہ ان کے گھروں یا کسی ضرورت مند کو پانی پہنچا دے۔ اور اسے خریدنا چاہتا ہے، پھر اس میں ان کی مدد کرتا ہے اور لوگوں کے لیے ان کی ضرورتوں کو آسان کرتا ہے، کیونکہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: لوگ پانی، چراگاہ اور آگ میں شریک ہیں۔

Khwab mein Gilas mein pani dekhne ke mutalaq khwabon ki tabeer

گلاس میں پانی دیکھنا

اور شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں گلاس کے پیالا میں پانی پیا اور اس میں سے نہ پیا تو اس کی بیوی نافرمان ہے، جبکہ ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں گلاس کا پیالا پیدا ہوا، اگر پیالا ٹوٹ گیا اور پانی رہ گیا، ماں مر گئی اور لڑکا باقی رہا، اور اگر پانی چلا گیا اور پیالا رہ گیا تو وہ مر گئی، ماں اور لڑکا زندہ رہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
جس کو خواب میں شیشے کے پیالے سے پانی دیا گیا اور اس نے اس میں سے پیا۔ اگر وہ پاک تھا تو اس نے اپنے بیٹے یا بیوی سے نیکی حاصل کی اور خواب میں حلال برتنوں کا پانی پیا تو یہ شرعی طور پر جائز نکاح کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ حرام برتنوں کا پانی پینا، یہ نکاح کی خرابی پر دلالت کرتا ہے۔

Khwab mein saaf pani dekhne k mutalaq khwabon ki tabeer

 

خواب میں صاف پانی اور کھارا پانی دیکھنا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں صاف پانی کم قیمت اور عدل کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور اگر خواب میں تازہ پانی کھارا ہو جائے تو یہ ہدایت اور دین کی خرابی کے بعد مشکل معاملات اور گمراہی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ لیکن اگر خواب میں پانی گندا ہو تو یہ بیماری اور کام، کمائی اور قرض کے معاملات کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں گدلا پانی سختی اور تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں کڑوا پانی تلخ زندگی ہے اور اگر خواب میں تازہ پانی کھارا ہو جائے تو یہ سختی، ارتداد اور نافرمانی کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ شیخ نابلسی فرماتے ہیں۔

Khwab mein Namkin Pani Dekhna ke mutalaq khwabon ki tabeer in Urdu

“خواب میں نمکین پانی غم اور پریشانی ہے”
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کھارا پانی عام طور پر غم ہے، اور جو شخص سمندر کا پانی پیتا ہے اور وہ ابر آلود اور ابر آلود ہوتا ہے تو وہ سلطان کی طرف سے پریشانی اور پریشانی میں مبتلا ہو جاتا ہے،

اور جو شخص یہ دیکھے گا کہ اس نے خواب میں سمندر کا سارا پانی پی لیا تو وہ بادشاہوں کے سلطان کی طرح کسی سلطان سے متاثر ہو گا یا متاثر ہو گا پیسہ ان کے پیسوں کی طرح ہے اور یہ طویل عرصے تک زندہ رہے گا۔

Khwab mein samandar Ka pani Dekhne ke mutalaq khwabon ki ki tabeer

شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں سمندر کا میٹھا پانی پیا وہ سلطان کی طرف سے رقم پر دلالت کرتا ہے اور جس نے سمندر کا پانی پیا اس نے اتنا ہی آداب سیکھا جتنا اس نے پیا اور اگر دیکھنے والے نے سمندر کے پانی سے پیا اور اس کا کوئی شریک ہو تو اس نے اسے چھوڑ دے گا، اور اس نے خواب میں دریا کا پانی پیا، ایک آدمی سے رقم وصول کرنا جس کی شہرت اس دریا کی ساکھ جیسی ہے جس سے اس نے دریاؤں کے درمیان پیا، اگر معلوم ہو۔

See also  khwabon ki tabeer khwab mein anda dekhana (Egg)

ابن سیرین سمندر کے پانی کو پینے کے لیے پینے کے لیے طاقت اور پیسے والے شخص کی طرف سے مالیات کے طور پر بیان کرتے ہیں، اور اگر دیکھنے والا سمندر سے پانی کھینچتا ہے تو وہ ایسا عمل تلاش کرتا ہے جو اس نے کھینچا تھا، لیکن اگر وہ سمندر کے پانی کو پانی میں ڈالتا ہے۔ کنٹینر، وہ بہت پیسہ کماتا ہے.

Khwab mein samandar ka pani pene k mutalaq khwabon ki tabeer

Khwab mein samandar ka pani dekhne ke mutalaq khwabon ki tabeer
Khwab mein samandar ka pani dekhne ke mutalaq khwabon ki tabeer

جو شخص دیکھے کہ اس نے سمندر کا پانی پیا ہے تو اس نے علم حاصل کیا اور اس سے کوئی فائدہ نہیں اٹھایا اور اگر دیکھے کہ اس نے سمندر کا پانی پیا ہے۔ استخارہ کے بعد سمندر پھر اس میں کوئی بھلائی نہیں کیونکہ سمندر سے پینے والے کی پیاس اس طرح بڑھتی ہے جیسے آگ کی وسعت سے پناہ مانگنے والے کو اور خدا جانتا ہے جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر کا پانی اپنے گھر میں رکھتا ہے تو یہ اس علم پر دلالت کرتا ہے جو اس سے فائدہ اٹھاتا ہے۔ .

سمندر کے پانی سے غسل کرنا گناہوں کا کفارہ ہے جیسا کہ ابن سیرین نے بیان کیا ہے اور خوابوں کی تعبیر نے اپنی میٹھی جگہ میں اضافہ کیا ہے کہ جس نے سمندر کے پانی کو دیکھا اس نے دنیا کی آزمائشیں دیکھی لیکن جو اپنے آپ کو دیکھتا ہے۔ سمندر کے پانی سے وضو کرنا ان کے اس قول پر توبہ اور ندامت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم (طہارت حلال کا پانی ہے) ان کی وفات ہو گئی۔

Khwab mein darya ka pani dekhne ke mutalaq khwabon ki tabeer

خواب میں دریا

سے پانی پینا ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں دریا کا پانی پینا دیکھنے والے پر دریا کی وسعت اور عظمت کے اعتبار سے خطرناک رقم کو متاثر کرتا ہے۔

khwab mein aab e zam zam dekhna ke mutalaq khwabon ki tabeer

خواب میں زمزم کا پانی

خواب میں آب زمزم پینے کی تعبیر کیا ہے؟

خواب میں آب زم زم کی تعبیر یہ ہے کہ جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں زمزم کا پانی پیا ہے تو اس کو ان شاء اللہ بیماریوں اور بیماریوں سے شفاء ملے گی اور حاملہ عورت کے لیے زمزم کا پانی پینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے  بچے کی پیدائش میں آسانی ہوگی۔ نرم، خدا کی مرضی.
اور اگر شوہر دیکھے کہ وہ خواب میں اپنی بیوی کو آب زم زم پلا رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ اس کے ساتھ رواداری اور نرمی سے پیش آتا ہے۔
اور سوداگر کے لیے خواب میں زمزم کا پانی اس بات  کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آنے والے موسموں میں ان شاء اللہ اس کا تمام سامان فروخت ہونے کا راستہ مل جائے گا۔

لیکن اگر استاد خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے طلباء کو آب زمزم پلا رہا ہے۔اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ اپنے طالب علموں تک معلومات پہنچانے اور ان کی سمجھ میں آسانی پیدا کرنے کا بہترین طریقہ جانتا ہے، اگر طالب علم دیکھے کہ وہ زمزم کا پانی پی رہا ہے، تو وہ اس علم سے فائدہ اٹھائے گا جو اسے ملے گا، انشاء اللہ، اور اگر ڈاکٹر دیکھے گا۔ کہ وہ خواب میں اپنے مریض کو آب زمزم پلا رہا ہے تو اللہ تعالیٰ اس کے ہاتھ پر اس کے مریض کو شفا دے رہا ہے۔

khwab mein paani  jama karna aur khwab mein kunwan se pani dekhne ke mutalaq khwabon Ki Tabeer In Urdu

میں نے خواب میں خود کو کنویں سے پانی نکالتے دیکھا، اس کی تعبیر کیا ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں ایک پیالے میں پانی جمع کرتا ہے وہ غریب کے لیے امیر اور فقیر سے شادی کرتا ہے، اور اگر وہ شادی شدہ ہے تو یہ خواب اس کی بیوی کے حمل کی دلیل ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

اور جو شخص خواب میں کنویں سے کالا پانی نکالے تو اس عورت سے شادی کرے گا اور اس میں کوئی خیر نہیں اور خواب میں کالا پانی اندھا پن اور کردار کی بربادی پر دلالت کرتا ہے۔

شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص اپنا پانی جمع کر کے بوری میں ڈالتا ہے، وہ اپنی رقم کسی عورت پر خرچ کرتا ہے۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں کسی کپڑے یا کپڑے یا ایسی چیز میں پانی لایا ہے جس میں پانی نہیں لایا جاتا تو یہ اس کے باطل ہونے کی دلیل ہے اور پانی کو برتن یا برتن میں خالی کرنا اور اسی طرح نکاح اور نکاح پر دلالت کرتا ہے۔ سب سے بہتر جانتا ہے.
خوابوں کی تعبیر  پر کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کنویں سے پانی نکال رہا ہے تو وہ اپنی استطاعت اور طاقت کے مطابق اس کی ضرورت پوری کرے گا یا ان شاء اللہ اسے وہ چیز مل جائے گی جو وہ چاہتا ہے۔

Khwab mein Pani se bag ko serab ke mutalaq khwabon ki tabeer

خواب میں پانی دیکھنا

،
اور ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص دیکھے کہ وہ باغ کو پانی سے سیراب کر رہا ہے تو اسے عورت سے مال ملے گا، اور اگر کھیتی اس عورت سے پیسے اور بچے پیدا کرے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

khwabon mein paani main nahane ki tabeer

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں ٹھنڈے پانی سے غسل کرنا سچی توبہ اور بیماریوں سے شفاء ہے، اور جو کوئی حاجت مند ہو گا، اللہ تعالیٰ اس کی حاجت پوری کرے گا، اور جو شخص دیکھے کہ وہ ٹھنڈے پانی سے غسل کر رہا ہے اور وہ قیدی تھا۔ اس کی قید سے رہا ہو جاتا ہے، اور اگر وہ ڈرتا ہے، تو اسے تسلی ملتی ہے اور اس کا خوف ختم ہو جاتا ہے۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں سیاہ پانی میں غسل کرتا ہے اور اس سے نکلتا ہے تو یہ اس کی پریشانیوں اور پریشانیوں سے نکلنا ہے، اگر وہ بیمار تھا تو اللہ تعالیٰ نے اسے شفا دی، اور اگر وہ قیدی تھا۔ باہر نکلا اور پاک پانی سے ایسے وقت میں غسل کرنا جب اس میں کوئی حرج نہ ہو قرض کی ادائیگی پر دلالت کرتا ہے۔

Khwabon ki tabeer mein pani garm dekna

اور ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں بہت گرم پانی کا استعمال، اگر رات کو خواب دیکھنے والے کو جنات کا خوف ہو (خواب میں جنات کی تعبیر پڑھیں)، اور جو شخص گرم استعمال کرتا ہے۔ دن ہو یا رات خواب میں پانی دیکھنا سلطان کی طرف سے تکلیف میں مبتلا ہو سکتا ہے۔

شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس پر گرم پانی گرا ہے جہاں سے اسے خبر نہ ہو تو وہ سخت بیماری میں مبتلا ہو جائے گا یا شدید تکلیف میں مبتلا ہو گا۔

Khwab mein wazoo karne ke mutalaq khwabon ki tabeer

النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص اپنے آپ کو سمندر کے پانی سے وضو کرتے ہوئے دیکھے، اگر وہ پریشان ہو تو اللہ تعالیٰ اس کی پریشانیوں کو دور کر دے گا اور اس کا قرض ادا کر دے گا، اور اگر اسے قید کیا گیا تو وہ خیر سے نکل جائے گا۔

خواب میں وضو کرنا۔ سمندر کے پانی سے وضو کرنا ان کے اس قول پر توبہ اور ندامت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم (طہارت حلال کا پانی ہے) ان کی وفات ہو گئی۔

النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص اپنے آپ کو سمندر کے پانی سے وضو کرتے ہوئے دیکھے، اگر وہ پریشان ہو تو اللہ تعالیٰ اس کی پریشانیوں کو دور کر دے گا اور اس کا قرض ادا کر دے گا، اور اگر اسے قید کیا گیا تو وہ خیر سے نکل جائے گا۔

See also  powerpuff Muslim girls names-finnish girl names-muslim girls names in urdu-
Khwab mein Nahane ke mutalaq khwabon Ki Tabeer in urdu

، جو شخص دیکھے کہ وہ پانی سے غسل کر رہا ہے تو وہ اپنے گناہوں سے توبہ کرتا ہے، جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ٹھنڈے پانی سے غسل کر رہا ہے، تو یہ شفاء ہے۔ بیماریوں سے، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے ایوب علیہ السلام سے سورہ س میں فرمایا کہ وہ اپنے کپڑے پانی سے دھوتا ہے، پھر لوگوں سے معافی مانگتا ہے، جیسا کہ خواب میں پاک پانی سے وضو کرنا، خواب دیکھنے والا اطاعت کے ذریعے خدا کا قرب حاصل کرتا ہے۔

Khwab mein pani mein dubne aur girne  ke khwabon ki tabeer in urdu 

ڈوبنے اور پانی میں گرنے کا خوابوں کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں گہرے پانی میں اترتا ہے اور اس کی تہہ تک نہیں پہنچتا تو اس پر قرض ہو گا یا کسی بوڑھے کے معاملہ میں پڑ جائے گا، اس نے اسے تعجب کیا۔
جہاں تک وہ شخص جس نے دیکھا کہ وہ ایک دریا سے گزرا ہے اور دریا کی تہہ سے کیچڑ اور کیچڑ سے ٹکرا گیا ہے تو یہ اس مصیبت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے آدمی کی طرف سے پہنچے گی۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پانی میں گرا اور پھر اس سے باہر نکلا تو اس سے مراد یہ ہو سکتا ہے کہ وہ غم میں پڑ گیا اور اس سے نکل گیا اور ڈوبنے کا خواب کسی بڑی آفت اور بدعت کے ظاہر ہونے پر دلالت کرتا ہے۔

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں
پانی پر چلنا جو شخص دیکھے کہ وہ خواب میں پانی پر چل رہا ہے تو یہ اس کا دھوکہ ہے اور خواب میں پانی پر چلنا خطرے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
شاید خواب میں پانی پر چلنا دیکھنے والے کی نیک نیتی اور اس کے دل کی صحت پر دلالت کرتا ہے اگر وہ سمندر یا ندی کے اوپر ہو اور اس کا یقین کسی ایسے معاملے سے ہو جس میں شک ہو۔

Khwab mein pani ghar mein dekhne ke khwaben ki tabeer

گھر میں پانی دیکھنے کی تعبیر

میں نے خواب میں دیوار سے پانی پھوٹتے دیکھا، اس کا کیا مطلب ہے؟ ابن سیرین گھر میں پانی دیکھنے
کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ خواب میں دیوار سے پانی پھوٹنا غم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو متاثر کرتا ہے جیسے کہ بھائی یا بھابھی اور شاید کوئی دوست، اور اگر پانی خواب میں دیوار سے صاف نکلا، تو یہ صحت کی آفت ہے۔ اور اگر پانی پھٹنے کے بعد گھر سے باہر آجائے تو یہ گھر سے تمام پریشانیوں کا نکلنا ہے اور اگر پانی گھر میں موجود رہے تو یہ مستقل تشویش ہے، برے لوگوں کو خواب میں برائی ہوتی ہے۔

اور گھر میں پانی بہتا دیکھنے کے بارے میں ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں گھر میں پانی کا داخل ہونا اور اس کا بہنا خیر کی طرف اشارہ نہیں کرتا، مصیبت یا آزمائش، جب کہ شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ کسی جگہ پانی کا پھٹنا دلیل ہے۔ غم کی.

Khwab mein toofan ki trh pani  dekhne ka khwabon ki tabeer
خواب میں طوفان کی طرح پانی دیکھنا

،
اور ابن سیرین کہتے ہیں: جو شخص دیکھے کہ پانی نے گھروں اور مکانوں کو کسی ندی یا زمین سے گرا دیا ہے، تو یہ خدا کی طرف سے ایک مصیبت ہے، اور یہ لوگوں میں پھیلنے والی وبا ہو سکتی ہے، یا سلطان کی طرف سے عذاب، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور جو شخص اس کی سطح پر پانی کو بہتا ہوا دیکھے گا اس پر سلطان کی طرف سے کوئی آفت آئے گی۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں غالب پانی اپنی طاقت کے مطابق فکر، عذاب اور مصیبت ہے۔

اور گھر میں پانی دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتا ہے
کہ جو شخص خواب میں اپنے گھر میں پانی کے چشمے کو دیکھے تو وہ علم کا گھر ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس کی بستی میں پانی پھوٹ پڑا ہے شہر میں علم و دانش کے لوگ رہتے ہیں۔
جہاں تک گھر میں کیچڑ دیکھنے کا تعلق ہے تو اس میں کوئی بھلائی نہیں اور اس گھر کے لوگ بے حیائی کرنے والوں میں سے ہو سکتے ہیں یہ صاف اور ہلکا تھا۔

Darya ko Khwab mein dekhne ke mutalaq khwabon ki tabeer

 

خواب میں دریا

خواب میں دریائی پانی کی تعبیر کیا ہے؟
حلوہ ویب سائٹ نے پہلے خواب میں سمندر کے بارے میں آپ کے لیے ایک مضمون تیار کیا تھا، آپ اسے لنک پر کلک کر کے دیکھ سکتے ہیں، جیسا کہ خواب میں دریا کو دیکھنے کے بارے میں ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص اسے دیکھے وہ اس وادی کے سامنے ہے جو اسے الگ کرتی ہے۔ اس کے راستے سے اگر وہ مسافر تھا تو کسی چور نے اس کا راستہ روک لیا یا کسی وجہ سے اس کا سفر مشکل ہو گیا اور اگر وہ سفر میں نہ تھا تو کسی آفت سے پریشان اور پریشان ہو گیا۔
اور اگر خواب میں دریا گزر جائے تو اسے اختیار حاصل ہو سکتا ہے، اور اگر دیکھے کہ وہ اس کے بہاؤ سے لڑ رہا ہے تو اسے بیماری لاحق ہو سکتی ہے، اور سب سے زیادہ سخت رویا سردیوں میں دریا کو اور اس کے پانی کو کیچڑ کے بند کی طرح دیکھنا ہے۔ .

Khwab mein pani mein dubne ke mutalaq khwabon ki tabeer in Urdu

 میں پانی میں ڈوبنا

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں پانی کی گہرائی ذلت اور نعمت کے ختم ہونے کی دلیل ہے، جیسا کہ سورۃ الملک میں اللہ تعالیٰ نے فرمایا: “کیا تم نے دیکھا کہ اگر تمہارا پانی گہرا ہو جائے تو کون ہے؟ آپ کے لیے پانی لائیں گے؟”
اور خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں مزید اضافہ کرتی ہے کہ جو دیکھے کہ پانی زمین میں گرا ہے تو وہ برائی کی مذمت نہیں کرتا اور نیکی کا حکم نہیں دیتا۔

خواب میں پانی دیکھنے کی دوسری صورتیں
جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پانی چبا رہا ہے تو یہ اس کی زندگی کی مشکلات کا علاج ہے – شیخ نابلسی
خواب میں جھاگ والا پانی وہ پیسہ ہے جس میں کوئی خیر نہیں – شیخ نابلسی
جو شخص خواب میں اپنا چہرہ پانی کی سطح پر دیکھے تو یہ اس کے گھر والوں کے لیے بڑی نیکی اور مہربانی ہے – ابن سیرین۔
جو شخص دیکھے کہ اس کے پاس صاف پانی کا برتن ہے تو یہ وراثت کا مال ہے – شیخ النبلسی
جو شخص دیکھے کہ وہ چوس کر پانی پیتا ہے، یہ اس کی پریشان حال زندگی کی طرف اشارہ کرتا ہے- شیخ النبلسی۔
خواب میں گیلے کپڑے سفر، قید، یا مقصد کے حصول میں ناکامی ہیں۔ شیخ نابلسی۔

جو کوئی دریا کے پانی کو دیکھتا ہے، تو وہ جھگڑے، جھگڑوں یا آزمائشوں کا شکار ہو جاتا ہے، کیونکہ دریا نے اپنا نام اپنی آواز سے حاصل کیا ہے – اس کی مٹھاس کی وضاحت۔

جو شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ پانی کے نیچے ڈوب رہا ہے تو وہ خداتعالیٰ کے راستے سے دور ہے اور اس کی مٹھاس کو بیان کرتے ہوئے دنیا میں غوطہ لگاتا ہے۔
جو شخص دیکھتا ہے کہ وہ ٹھہرے ہوئے پانی میں تیر رہا ہے، تو اس کے کام میں ایک ایسا معمول ہے جو تجدید کو پسند نہیں کرتا – اس کی مٹھاس کی وضاحت کرتا ہے۔
جو شخص خواب میں دیکھے کہ اسے بارش کے پانی نے مارا ہے تو یہ خدا کی رحمت ہے – اس کی مٹھاس کی تعبیر۔
اور جو شخص دیکھے کہ وہ پانی میں اسراف کرتا ہے تو یہ سنت کی خلاف ورزی کرتا ہے، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس سے صاف منع فرمایا ہے – یہ بتاتے ہوئے کہ یہ کتنا پیارا ہے۔
ملر کی تعبیر کے ساتھ خواب میں پانی
“خواب میں صاف پانی خوشی اور مسرت کا رہنما ہے”
کہتے ہیں کہ جو شخص اپنے خواب میں صاف پانی دیکھتا ہے، یہ اس کی خوشی اور مسرت کی نشاندہی کرتا ہے، جبکہ خواب میں کیچڑ والا پانی خطرے اور اداسی کی نشاندہی کرتا ہے۔
اور جو شخص اپنے گھر میں خواب میں پانی کو اٹھتا دیکھے تو یہ اس کی برائی کے خلاف مزاحمت ہے اور اگر وہ اپنے گھر میں پانی کو روکنے کی طاقت نہ رکھتا ہو تو اس پر خطرناک اثرات مرتب ہوں گے، اسی طرح جو شخص یہ دیکھے کہ پانی نکلتا ہے۔ خواب میں گھر کا نظر آنا اور پاؤں گیلے ہیں، یہ بیماری، تھکن اور بھاری بوجھ کی نشاندہی کرتا ہے۔
اگر ابر آلود ہو اور کیچڑ ہو تو خواب میں پانی کے ساتھ گرنا بہت سی غلطیوں کے ارتکاب کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح گدلا پانی پینے سے بیماریاں اور پریشانیاں ہوتی ہیں۔
ملر کے مطابق خواب میں پانی سے کھیلنا جذبات کے اچانک بیدار ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر کھیل میں خواب میں سر پر پانی کا چھڑکاؤ کیا جائے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے کو باہمی جذبات معلوم ہوں گے۔